Q1) What is a controlled input element?
a) An input element with the controlled flag
b) An input element whose value is being controlled by a component’s state
c) An input element that can only accept a list of characters
d) An input element that is controlled by the value of another input element
Q2) What is the declarative way to render a dynamic list of components based on values in an array
a) Using the reduce array method
b) With a for/while loop
c) Using the component
d) Using the Array.map() method
Q3) When it is recommended to pass this.setState as a function instead of an object?
a) When the new state should completely replace the old state
b) When the new state depends on the old state
c) When the new state does not depend on the old state
ראיון טלפוני בהתחלה והתרשמות ראשונית, לאחר מכן שאלון אינטרנטי באחת מהטכנולוגיות הבאות
Node, React, Angular, Vue.
השלב השלישי של התהליך הוא עבודת בית באחת הטכנולוגיות המצויינות למעלה.
שאלות מתוך הראיון
בחרתי את השאלון והייתי צריך לממש אנדפוינט שקורא קובץ CSV על שחקני NBA ושולף עוד מידע מAPI חיצוני בהתאם לשם השחקן ויוצר בכך קובץ CSV חדש אותו אני מחזיר כריספונס.
בנוסף היה צריך לממש סוג של CACHING, שימוש בוובסוקטס וכתיבת שאילתות בSQL
1. Tic Tac Toe Game(X/O) - client-side
Tic Toe - (Bonus)
Implement the game with random board NxN
4. SQL (Bonus)
You can use https://sqliteonline.com/
a. Write
בשלב הראשוני לא היה ראיון.
קיבלתי 3 שעות לבצע משימה במשרדי החברה.
המשימה:
תכנון לוח משחק דמקה על ידי ספריית Front end לבחירתי על פי תתי משימות בקובץ pdf שנמסר לי על ידי החברה.
מגיעים עם מחשב נייד וישר מתחילים מבחן של 3 שעות לפתח משחק דמקה בריאקט\אנגולר
אחרי זה ישנה code review קצר על הקוד ושולחים אותך הביתה בטענה שיצרו איתך קשר.
היו איתי בכיתה עוד שניים אחד לא הספיק ואחת שהלכה באמצע.
שלחו לי מייל לא מקצועי בעליל לאחר חמישה ימים, שמשיכו עם מועמד אחר ללא שום פירוט לגבי המטלה ומה לא טוב בה.
בקיצור ממליץ לא להגיע אם לא אם יש אופציות אחרות .
חברת Compie עוסקת בפיתוח בתחומי: Web, Mobile, ו-Software.
מתמחים במערכות שליטה ובקרה מבוססות AI למגזר הצבאי והאזרחי, תוך שימוש בטכנולוגיות החדשניות ביותר.